?

Log in

can I be in 7th grade again but with my current level of awareness

Dec. 4th, 2011 | 02:01 am

I want to go full-on animefag again but I have no one to do it with.

This time with the addition of RPGs and shit, too

Is it sad I've always wanted to be part of a nerdy femmebot posse?

Fangirling all by onesself is a truly lonely affair.

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? | Share


g'dawww

Dec. 4th, 2011 | 01:51 am

Hallo Livejournal.

So, where to begin.
Reading back through this journal makes me realize that I actually was the rare breed of 2006 nerdgirl I so much looked up to, and I didn't even realize it.
I wonder what that would've meant for my life if I'd found the nerdcave back then. Huh.

I also went to a godawful makeout party tonight
and
ugh
ugh
ugh

I'll talk about it later

but like
what the fuck was I supposed to do be happy about the fact that it is apparently cool now for people to just shit all over their relationships and kiss other people in front of their SO's face?
hell no

The fuck do the kids there even think of me? Do they see me as some psycho possessive bitch simply because I want them to keep their filthy little LOL LET'S PROVE WE ARE COOL BY FUCKING EVERYTHING IN OUR LINE OF SIGHT hands off my boyfriend?

ach du leiberrrrr

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? | Share


CUTESY NINTENDROID PLATOFORMER SHIT

Jun. 4th, 2010 | 03:31 am

 that's what i wish i were playing right now!

why do i like videogames, livejournal? why do i like them so much?
IT'S ILLOGICALLITY DOES NOT COMPUTE FFFFFUUUUUUUZLE
I COULDA BEEN SOMEBODAYYYY

OHHH MY DEAREST LIVEJOURNAL
so i have re-founded you! and i will write about, what, my life? or i will babble about MEGA MAN FUCKING TWOOO TVÅ THE SECONDD and like... the PUB CHEESE that is now sitting in my refrigerator thanks to my ma-ma. seriously, she bought me pub cheese! how nice. 

well, i'll just write what happens bcuz that does not require much effort EVEN THOUGH NOBODY CAHOZE CARESSSS here goes.

OKAY SO TONIGHT
hrm
WELL
I...REINSTATED MY LIVEJOURNAL ACK OH GOD hhhhhNOOOOOO CIRCULAR LOGIC
okay for reals you guys. 
SO I STUDIED SAT 2 CHEMISTRY WHICH IS A SILLY THING. BECAUSE LIKE ACTUALLY? MY REVIEW BOOK? IT'S 339 PAGES OF NONSENSE.  NONNN SENSE. like what on god's green earth is a quantum number? i am swimming in a giant sea of lost-ish-ness. and all the fish are quantum numbers. effin' quantum numbers. THEY WILL HAUNT ME
also so i'm like...stranded here, and i look over on the side and spot the "tips." and i'm like oh good! these will help. 
BUT THEY DIDN'T.
CUZ GUESS WHAT THEY SAID.
"LEARN THIS!"
and i'm all NO SHIT SHERLOCK
NO I THINK I'LL BAKE THESE CHEMISTRY CONCEPTS INTO A PIE AND EAT THEM INSTEAD.

T____________T

HUU HUU HUU
I CRIED.

hmmm but then it was time for my swedish review sesh.
ANNNND WELLL
we neither read stories about ELECCTROBASSGITARRRRR bands nor watched "Fucking Åmal" hsd ffffff but still!
I HAD A GRAND OLE TIME.
at the moment i happen to be listening to commodo'-sixty fo' music so FNAHH FNAHH my brain has completely devoted itself to that but OH LAWDY DON'T THINK I'M A LUFTMENSCH JUST CUZ I CAN'T REMEMBER THE REST OF THE NIGHT AH~

I'MMMM HIDINGGGG THINGSSSSSSS
:O

I FEEL A BIT LIKE BOXXY.
OH GOODNESS
GOODNESS....GOOD NESS?
ohhhh ness. although my heart will always belong to Jeff Andonuts.
<3 
ALSO TO A CERTAIN SOMEONE IRL
ahahahassshsdjfgsjd my seventh-grade self who wrote the rest of these entries would be so proud.
IRL? LIKE REALLY? REAL LIFE??! NOT THE PRINCE OF TENNIS WORLD?
:3 
hahahhh and he is quite a someone. I'M VERY IN LOVE WITH HIM, LIVEJOURNAL, YOU CAN'T HAS HIM <3
we talked in webcam-land today and he showed me a video in which toki was a cat and shit looked like a rainbow. 
he's KIND OF A KEEPER.
:D!
okay so now that i am done spazzing about my TENISU NO BOIFURENDO
who doesn't play tennis
I MIGHT GO TO BED
what will i dream of tonight?!
LEAVE SUGGESTIONSSS BELOW kayz byez.
OVER AND OUT!

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? | Share


hey lookit!

Dec. 4th, 2008 | 12:50 pm

i'm on lj for the first time in years!
and eagerly awaiting my metalocalypse ratingggggg

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? {4} answered in the affirmative. | Share


lol hai guizez

Jan. 22nd, 2008 | 08:57 pm
ubi est Sextus?: procrastination nation
how i'm rollin': listless listless
tonight's threnody: idk my bff polysics

ahahaha wow.

i never post in this thing.

so i'm posting for posting's sake.

um.

www.spicybrown.com is an insanely cute website. 

and leg warmers are amazing, especially the 99 cent ones on eBay. 

i'm starting to ship Fumi x Kayo from POLYSICS.

yes. my brain does not know the difference between fantasy!universe and reality when it comes to fandom. it's like HOMG A GROUP OF PEOPLE LET'S MAKE SHIPS. 

and wtf my computer isn't letting me go to ff.net anymore. which is bad cuz i told Caitlin i'd beta her Twilight fic. D: NOES.

oh and Aiko your Hikari icons are <3 <3 <3 on a stick. 

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? {1} answered in the affirmative. | Share


Memes become of the utmost importance...

Dec. 18th, 2007 | 12:37 pm
ubi est Sextus?: in the realm of not doing hw
how i'm rollin': working (as if ) working (as if )
tonight's threnody: Typewriter, Tip, Tip, Tip- some random Indian dude

...when one has exams to study for.  x_x

 What Seigaku Regular Are You?

What Naruto Guy Are You?

What Naruto Character Are You?
...and I'm back where I started in my quest to find out which Naruto character I <i>really</i> am.

What Azumanga Daioh Character Are You?
exsqueeze meh wtf?

What Azumanga Daioh Character Are You

Which Furuba Character Are You?
Kyo's not shy, he's just...

Fruits Basket Destiny Quiz
lol, it's the FRUITS BASKET DESTINY HUSBAND QUIZ! Mystery Date, Hallmark, and fatalism all rolled into one!

Oh, and on a side note, did you know there's such a thing as iCarly fanfic? It even has its own, like, slasher cults. Yes, all of the little 10 -and-11-year olds have followed in their older siblings' footsteps and are now churning out such priceless gems as iWalked in on Carly and Sam and Freddie Spies on Spencer in the Shower!  

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? {1} answered in the affirmative. | Share


o hajime, my billet-doux for thee knows no bounds~

Dec. 9th, 2007 | 07:18 pm
ubi est Sextus?: fantasyland
how i'm rollin': high on lurrrrve high on lurrrrve
tonight's threnody: Carmina Burana- O Fortuna- Orff








Profile

* St. Rudolph Junior High School: 3rd year 1st class No. 21
* birthday (sign): May 27 (Gemini)
* blood type: B
* special move: data tennis

--

* committee: dormitory administration committee
* least favorite subject: calligraphy (because his hands get dirty)
* most frequented spot on campus: library, file room
* elementary school: Yamagata Prefecture Zaoukita Elementary
* allowance spent on: tableware, food
* motto: Know thy enemy, know thyself, and face a hundred battles without fear
* favorite movie: "Breakfast at Tiffany's"
* favorite book: book on chemistry
* favorite music: guitar music by Narciso Yepes
* where to go on a date: a stylish café in the mood of a royal British estate
* most desired item of the moment: a tea set in the Rococo style
* daily routine: an observation diary on roses
* least favorite thing: dirty things, dust and pollen (allergies)
* special non-tennis skills: singing (opera)


His motto is: "Know thy enemy, know thyself, and face a hundred battles without fear"

He gathers information with his sharp observation skills!! Mizuki brings Yuuta to see a match, for Yuuta bears on his shoulders the future of his team. He believes that knowing all there is to know about his enemies holds the key to victory. It is in his character that he would never miss a chance to see a match played by Fuji, who defeated him once.


His favorite saying is "Nfu"

What kind of deep thought is hidden behind his proper manner of speech, that is atypical of a junior high student? His periodic "nfu" and "nnn---" leaves one with the impression that one should not let his guard down around him. It's used to block out surrounding noise and gives him time to assess the situation.




Personal data:

height: 166 cm
weight: 52 kg
shoe size: 25.5 cm
vision: right/left 1.0
number of PC's purchased: 6

He always uses the latest computer to analyze his data!! Mizuki is always aiming for "best performance," and so whenever a new model comes out, he buys a new computer. He sells the old one and uses the funds to buy a new one.


Yanagisawa's bit of trivia on Mizuki!!

"He always goes to the dorm baths by himself, dane. We'd invite him along to come join us, but Mizuki always turns us down, dane. I'm not gonna invite him anymore, dane."


Rivals speak about Mizuki!

from Fuji Syusuke: "My brother's always under your care. It seems Yuuta has gotten more skilled since then. Is it because of you? *chuckles*..."

from Dan Taichi: "It's amazing that you can work both as manager and athlete! Even if I become a team member, I want to continue collecting data, desu."

from Yanagi Renji: "Data tennis is something that can only be accomplished by reaching Meikyoushisui. But he seems to be quite the emotional type..."

[ Meikyoushisui - A serene state of mind, "like a cloudless mirror and placid water." This is the quote that Sanada wrote for Renji, which he hasn't given to him yet. (It's in his bag check). ]


Yamagata Prefecture

Located on the banks of the Sea of Japan, Yamagata Prefecture is in a locale where one can leisurely engage in thoughtful endeavors. For this reason, Takayama Chogyou or Saito Mokichi and many other writers and thinkers originated here. The residents are all relaxed in personality and tend to dislike conflict. Those like Mizuki who were raised by the sea and not inland, tend to be socially graceful and personable. He might speak coolly usually, but deep down he is a very kind and compassionate person. He also has a part of him that is diligent and passionate about research, with an aptitude for logical thinking, and is thus talented at persuasion. He's also a earnest and wholehearted scholar, so he also may experience difficulties bouncing back after failure.

_____________________________________________________________________

ASPLGNBXFGHRHT Mizuki. Marry me, you sesquipedaelian palabrus.

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? {2} answered in the affirmative. | Share


Perhaps the most anomalous five minutes of my life evar.

Nov. 4th, 2007 | 12:19 am
ubi est Sextus?: in bed
how i'm rollin': groggy groggy
tonight's threnody: Moonage Daydream -> David Bowie

RANDOM GIRL ON LEASH: *manical laughter*
LADY WHO LOOKS LIKE CARLY FROM TALLADEGA NIGHTS: (to family) I ain't puttin' y'all on no dog leashes, that's for sure. Ding dang!
GRANDPA BOB: Hey, do you think we could go to the bathroom in that "Burning Bush" Bible bookstore joint?
MOM: *laughs, then trips and falls down*
RANDOM GOD SQUAD LADY: Beware the wrath of the Lord! Do not blaspheme!
MOM: I guess I was just smited...
GRANDPA BOB: It's "smote".
MADELEINE: Dude! You gotta see this painting! *whips out camera and scrolls to picture of  this tiger that is pretty much having buttsex with this unicorn, and the unicorn's face is like -give it to me baby, uh huh-, and there are these other tigers and horses, like, crowding around to watch*
GUY IN BRIGHT YELLOW SUIT AND UNCLE SAM HAT OUTSIDE OF BARBECUE RESTAURANT: *pulls Grandpa Bob over* The Lord will surely bless you if you eat at Colonel Poole's.
DAD: So, I hear Bee Movie was critically panned...
ROADSIGN: Jesus saves cherry logs.


*whistles Joe Cuba style* I never go back to Georgia, I never go back...
 

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? | Share


Which HP House does Sextus Belong In?

Nov. 2nd, 2007 | 05:51 pm
ubi est Sextus?: the Underworld, also known as my basement
how i'm rollin': cold cold
tonight's threnody: Shissou -> The Only One Day

 GRYFFINDOR:
[x] You've never done drugs.
[ ] You like a lot of people.
[] You get along with everyone.
[ ] You love FOOTBALL
[ ] You love baseball.
[x] You're into writing and art
[] Favorite music genre is rock.
[] You believe in "innocent until
proven guilty" theory.
[] One of your favorite colors is red
or gold.
[x] Good grades at school.
[ ] One of the worst things you can do
is lie.
[maybe?]  You plan on going to college.
TOTAL: 3.5

HUFFLEPUFF:
[] You're content with mostly
everything in your life right now.
[x] You laugh a lot.
[] You like to follow trends.
[ ] Politics suck.
[x ] You love to swim
[ x] Water polo is awesome.
[ ] Pink is one of your favorite
colors.
[ ] Black is morbid & depressing.
[XDDD] Michael Jackson is talented as a
musical artist. 
[] You're an optimist. 
[x] You're very emotional.
[ ] You believe in going steady at a
young age.
[ ] You haven't made fun of anyone this
month.
[] Loyalty is the MOST important
thing in a relationship.
TOTAL: 5

RAVENCLAW:                                                                                            
[x] You've been depressed to a certain
extent.
[x ] You love to read.
[x] You appreciate theater & arts.
[ ] Sports suck.
[X ] Indie is one of your favorite genres
of music.
[x] Every once in a while you have
little anger outbursts.
[x] Lying is sometimes okay.
[x] Blue is one of your favorite
colors.
[x] Knowledge is the key to power
[x] Sarcasm is the best kind of humor
[ ] People should know what they're
talking about before they talk.
TOTAL: 9

SLYTHERIN:
[x] There's at least one person you
hate.
[x ] Basketball is a good sport.
[ ] AFL Football is amazing.
[x] Black is a cool color.
[x] You've lied about something
serious.
[x] You're a very deep person.
[x ] You have considered suicide.
[x ] You are not very loyal.
[x] You like heavy metal.
[ x] They make school seem more
important than it is.
[half an x ] You're scared to grow up. (in some ways, yes, in some ways, no.)
[define anger? ] Anger is one of your primary
feelings.
[x] You have trust issues.
TOTAL: 11

So. I am apparently an evil serpentile sleazeball.

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? {8} answered in the affirmative. | Share


Professor Snape is not amused.

Oct. 31st, 2007 | 08:05 pm
ubi est Sextus?: at my effin' desk
how i'm rollin': cranky cranky
tonight's threnody: Seeds of Wonder -> Jesca Hoop

 The Smashing Pumpkins concert was postponed. 
Am stuck at home on Halloween night doing piano homework. 

*weeps with overblown teenage angst*  

 

go ahead and flatter meh | Granny, is Ore-sama too sexy for these peasants? {4} answered in the affirmative. | Share